Pereiti prie turinio

Siuntimas ir grąžinimas

Priemonės, užkertančios kelią infekcijai COVID-19

Visais gamybos proceso etapais laikomės aukščiausių higienos standartų. Be to, gamyboje dalyvauja tik tie žmonėms, kurių sveikata yra be infekcijos simptomų. Tačiau, norėdami užtikrinti Jūsų saugumą, rekomenduojame dezinfekuoti pakuotę po pristatymo pakuotę ir kruopščiai nusiplauti rankas. 

Kad išvengtumėte tiesioginio kontakto, rekomenduojame pristatymui naudoti siuntų terminalus-paštomatus, nes jie veikia visą parą ir yra taip pat reguliariai dezinfekuojami. Siunčiant į kitas šalis nei į Lietuva, siunta gali vėluoti.

Vartotojo registracija ir apmokėjimas

Jei norite išsaugoti savo vartotojo informaciją ir matyti savo užsakymų istoriją, galite taip pat užsiregistruoti mūsų svetainėje. Tačiau taip pat, užsakymą galima atlikti neužsiregistravus. Tuomet, turėsite užpildyti visą pristatymui reikalingą informaciją.

Siuntimo kaina gali kisti priklausomai nuo to, į kurią šalį bus pristatomas Jūsų užsakymas. Pristatome į ES šalis ir į pasirinktas netoliese esančias šalis. Jei gyvenate už ES ribų ir užsakymo metu Jūsų šalis yra atmesta, susisiekite el. paštu: [email protected].

Visi mokėjimai atliekami per „Paysera“, „Stripe“ arba "PayPal" svetainę. Mokėjimo parinktys gali priklausyti nuo Jūsų vietovės. PayseraStripe, or Paypal svetainę. Mokėjimo parinktys gali priklausyti nuo Jūsų vietovės. 

Jūs gausite elektroninį užsakymo patvirtinimą, o kai gausime Jūsų mokėjimo kvitą, užsakymas bus apdorotas.

Siuntimas ir pristatymas 

Kai tik gausime Jūsų operacijos kvitą, mes apdorosime užsakymą. Mes pristatysime Jūsų įsigytas prekes per trumpiausią įmanomą laiką. Pristatymo laikas taip pat priklauso nuo kurjerio ir mes negalime būti atsakingi už vėlavimą dėl kurjerio darbo.

Pristatymo būdai

Prekių pristatymui į Lietuvą naudojame siuntų terminalus. Pristatydami siuntų terminalą, pateikite Lietuvoje registruotą telefono numerį ir visada atidžiai jį patikrinkite, nes siuntų terminalo PIN kodai siunčiami SMS žinute į Jūsų telefoną. Jei nurodytas neteisingas telefono numeris, siuntinio iš terminalo atsiimti negalėsite.

Mes taip pat galime pasiūlyti kurjerių paslaugas, kad pristatytume prekes Jūsų nurodytu adresu. Įsitikinkite, kad pateikta tiksli pristatymo informacija, įskaitant Jūsų telefono numerį ir pašto / pašto kodą. Nurodykite telefono numerį, užregistruotą toje pačioje šalyje, į kurią gabenate. Jei įvyko Jūsų siuntimo informacijos klaidų, mes negalime būti laikomi atsakingais už pavėluotą ar nepavykusį pristatymą. 

Mes galime pasiūlyti nemokamą pristatymą su tam tikra pirkimo suma. Tai gali skirtis pagal šalį. Nemokamo pristatymo sąlygos gali pasikeisti bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo.

Pristatymo laikas

Pakavimas ir tvarkymas:
  • 1–3 darbo dienos po apmokėjimo gavimo
Pristatymas:
  • Lietuva: 1–3 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo
  • Europa: 3–8 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo

Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo terminai pateikiami tik kaip rekomendacijos, neatsižvelgiant į galimą vėlavimą.

Grąžinimas ir mainai

Jūs turite teisę per 14 dienų grąžinti įsigytas prekes nenurodydami priežasties. Nepamirškite pridėti laiško, kuriame nurodytumėte savo kontaktinius duomenys ir užsakymo numerį. Atkreipkite dėmesį, kad prekių pakuotė būtų nepažeistos, o prekė būtų nenaudota. Maloniai prašome Jūsų laikytis šių reikalavimų dėl higienos, nes mūsų produkcija skirta sąlyčiui su maistu.

Klientas padengia grąžintų produktų pristatymo kainą. Pinigus grąžinsime per trumpą laiką, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas.

Atkreipkite dėmesį, kad prekių, kurios buvo pagamintos pagal Jūsų asmeninius poreikius, paprašius, prekių grąžinti negalima.

Jei Jūsų netenkina mūsų produktai ar pristatymas, parašykite mums adresu [email protected] ir mes būtinai rasime sprendimą. Be to, jei kiltų problemų dėl užsakymo ar negalėtumėte rasti atsakymo į savo klausimą, nedvejodami susisiekite su mumis aukščiau nurodytu el. pašto adresu.